Wednesday, June 8, 2011

H.A.T.I~

ujian demi ujian.
tanpaMu, Kekasihku,
takkan mungkin aku bisa menghadapinya.
aku lemah, tiada daya.
aku bukanlah insan yg baik,
aku insan yang banyak khilaf dan dosa,
hatiku dipenuhi noda hitam,
fuadku dipenuhi titik-titik hitam dosa,
tanpa ampunanMu,
hati ini  bisa keras selamnya,
tanpa rahmat kasihMu,
diri ini mungkin telah sesat didunia penuh dusta,
manakan bisa aku melangkah gagah dengan kejujuran dan keyakinan,
andai tiada iman kurniaanMu,




ya habibi,
tak layak, diri memanggilmu begitu rasanya,
dengan ikhlas, syukur dan redha penuh nista yg bertanda di hati,
namun zikir cinta itu,
ingin ku ulang-ulang hingga diri...
larut dalam bahagia cinta hanya padaMu.


bicara tinta Qalbu : bykkn ingt mati, bykkn zikir. sabar. jgn mudh mnyerah. jgn terlalu memberatkan yg remeh.

No comments:

Post a Comment

(",)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...